دریافت تقدیرنامه تک‌ستاره در جایزه ملی تعالی سازمانی

دریافت تقدیرنامه تک‌ستاره در جایزه ملی تعالی سازمانی

دریافت تقدیرنامه تک‌ستاره در جایزه ملی تعالی سازمانی

شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان موفق به کسب نشان سطح تقدیرنامه تک‌ستاره در اولین حضور خود در جایزه تعالی سازمانی سال ۱۴۰۲ شد. بیست و یکمین دوره اعطای این جایزه صبح سه‌شنبه اول اسفندماده 1402 با حضور مدیرعامل ایمیدرو، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.

به گفته مهندس سیدعلی مدیر عامل این شرکت: مدل تعالی سازمانی، چارچوبی را برای سازمان‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی ارائه می‌دهد که براساس آن دستورالعمل‌هایی برای رضایتمندی ذینفعان این سازمان‌ها تعریف می‌شود و از این سازمان‌ها می‌خواهد در جهت این دستورالعمل‌ها عمل کرده و نتایجی پایدار به دست آورند.

مدل تعالی سازمانی شامل ۷ معیار است که ۳۳ زیر معیار و ۱۵۰ نکته راهنما را در بر می‌گیرد. سازمان‌هایی که در این جایزه  شرکت می‌کنند، این معیارها را مدیریت کرده و با کسب نتایج پایدار، اظهارنامه‌های معینی را تکمیل می‌کنند. سپس تیم ارزیابی جایزه با حضور در سازمان، اظهارنامه و نتایج پایدار کسب‌شده را بررسی می‌کنند و در پایان هر سال همایش برگزار شده و به شرکت‌های موفق در این زمینه در سه سطح گواهینامه، تقدیرنامه و تندیس جوایز و نشان‌ها اهدا می‌شود.

سیدعلی افزود: شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان اگرچه برای اولین بار در جایزه تعالی سازمانی حضور داشت، اما در کمیته‌های راهبردی با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت، برای کسب نشان تک‌ستاره تعالی سازمانی هدف‌گذاری صورت گرفته بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با اشاره به نقش موثر کلیه کارکنان و اعضای هیئت مدیره شرکت در دستیابی به این اهداف، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان تصریح کرد: یکی از اهداف این نشان، مبحث کسب نتایج برجسته پایدار و رضایت ذینفعان است که کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان، جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی‌های برای سال آینده ما نیز بلافاصله شروع شده تا به سطح بالاتری ارتقاء پیدا کنیم. سال آینده را سال پروژه‌های بهبود نامگذاری کرده‌ایم. براساس این مدل که اهداف آن ملموس و قابل ارزیابی است، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت‌های شرکت شناسایی شده و بر مبنای خرد جمعی و با نظارت و مشارکت هیئت‌مدیره شرکت، تعیین اهداف و تأمین منابع صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.